Je winkelwagen is momenteel leeg
Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw order wordt verstuurd, ontvang je een tweede mail met hierin de track en trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot aan de levering.
Wanneer ontvang ik het door mij bestelde product?
Novi Living streeft ernaar om je order, indien het voorradig is, binnen 2-5 werkdagen te bezorgen. Heb je een artikel besteld wat niet op voorraad is? Dan geldt de bij het artikel vermelde levertijd (meestal 2-3 weken). De items worden in dit geval bij de fabrikant besteld en/of vervaardigd in het stoffenatelier (kussens).
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om jouw adresgegevens te wijzigen.
Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren.
Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan NOVI LIVING vrijgegeven. Voor meer informatie omtrent de weigering kan je het beste contact opnemen met de helpdesk van Klarna. Ga hiervoor naar www.klarna.com/nl/klantenservice of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 020 808 28 52.
Om jouw bestelling toch te ontvangen, raden wij je graag aan om een nieuwe bestelling te plaatsen en hierbij voor een andere betaalmethode te kiezen.
Wanneer je een bestelling binnen NL boven de €175,- plaatst, betaal je geen verzendkosten. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag onder de €175,- euro? Dan worden er binnen NL verzendkosten van €8,65 in rekening gebracht. Naar BE bedragen de verzendkosten €15,85
De verzendkosten voor meubeltransport binnen NL bedragen vanaf €35 euro.
Zodra wij je pakket hebben ontvangen, gecontroleerd en voor akkoord hebben bevonden, doen wij ons best om de aankoopprijs zo snel mogelijk naar je terug te boeken. Dit kan maximaal 30 dagen duren. Je krijgt het bedrag terug op dezelfde manier waarop je de aankoop hebt betaald.
Ik heb een beschadigd item ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je een beschadigd item hebt ontvangen, mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar [email protected]
Schademeldingen na 24 uur na ontvangst bestelling worden niet in behandeling genomen. De producten worden niet meer retour genomen.
Novi Living garandeert dat de producten geschikt zijn voor het bedoelde gebruik.
Novi Living biedt alleen garantie op de producten met een geldig aankoopbewijs.
Wij verlenen 1 jaar garantie op de meubels. De garantie omvat de juiste werking en functionaliteit van het product. Slijtage en gebruiksschade zijn uitgesloten van de garantie.
Indien sprake is van een garantie zal Novi Living het product gratis repareren of vervangen voor een nieuw product van de zelfde leverancier.